Klientská zóna

Přehledná klientská zóna pro vaše zákazníky

Klientská zóna je vitrínou vašeho podnikání. Pozvěte vaše zákazníky dál. Připravíme pro ně online prostředí, kam se budou rádi vracet.

Sjednat si konzultaci
E.ONMoneta Money BankCentropolNutriadaptCreativeDock

Náš cíl

Většina zákazníků se během posledních několika let přesunula z kamenných obchodů do online zákaznických zón. Nejen, že ušetří čas, ale informace jsou pro ně dostupné 24 hodin, 7 dní v týdnu a 365 dní v roce.

Dejte svým zákazníků vědět, že jsou pro vás důležití. Připravíme vám zákaznickou zónu na míru jak na webu, tak v mobilní aplikaci.

Projekty

Zákaznické zóny, které vznikly pod našima rukama

Každý projekt bereme jako náš vlastní, protože váš úspěch je naše nejlepší reference.

Proces

Jak u nás probíhá tvorba klientských zón

  • 01

    Úvodní workshopy

    Na začátku je potřeba nastavit vzájemná očekávání. Musíme pochopit vaší vizi, strategii a kontext, ve kterém produkt vzniká. Důležitou roli hraje samozřejmě rozpočet a business model.

  • 02

    Výzkum a definice produktu

    Skvělá uživatelská zkušenost začíná dobrým pochopením samotných uživatelů. Dobře provedený výzkum tvoří podklad pro rozhodnutí v celém procesu rozvoje produktu. Může tak ušetřit spoustu času a peněz. Na konci výzkumu by měla být dokonale definovaná klientská zóna vycházející z potřeb vašich zákazníků.

  • 03

    UI Design

    Celý proces začíná tvorba tzv. wireframů. To je návrh, který ješte není krásný, ale ukazuje rozložení jednotlivých elementů v uživatelském rozhraní. Díky němu můžeme odladit textaci a celou zákaznickou zónu snadno a rychle otestovat. Na závěr vám navrhneme moderní poutavý design dle vaší firemní identity. Pokud ještě žádnou nemáte, rádi vám pomůžeme s její tvorbou.

  • 04

    Agilní vývoj

    Vytváření digitálních produktů je založeno na partnerském vztahu a dobré informovanosti. Proto pro vývoj využíváme agilní přístup. Postup je rozdělen do týdenních nebo dvoutýdenních „sprintů“, v rámci kterých společně prezentujeme aktuální stav jak vývoje, tak i hodin strávených na něm. Cílem je jistota, že se projekt ubírá správným směrem.

  • 05

    Marketing a rozvoj produktu

    Spuštěním finálního produktu naše práce nekončí, ale začíná. V této fázi je čas na meření a sledování chování uživatelů. Sbíráním zpětné vazby následně klientskou zónu ladíme k dokonalosti a přinášíme další funkce. Nezapomínáme ani na personifikaci, díky které se vaši zákazníci budou na váš web rádi vracet.

FAQ

Nejčastější dotazy

Blog

Přečtěte si o nás a naší práci

I jeden krátký telefonát může nastartovat zásadní změnu.