Náš cíl
Většina zákazníků se během posledních několika let přesunula z kamenných obchodů do online zákaznických zón. Nejen, že ušetří čas, ale informace jsou pro ně dostupné 24 hodin, 7 dní v týdnu a 365 dní v roce.
Dejte svým zákazníků vědět, že jsou pro vás důležití. Připravíme vám zákaznickou zónu na míru jak na webu, tak v mobilní aplikaci.
Projekty
Zákaznické zóny, které vznikly pod našima rukama
Každý projekt bereme jako náš vlastní, protože váš úspěch je naše nejlepší reference.
- Kalkulátor.cz
Jediný český srovnávač energií a pojištění, který domácnostem hlídá úsporu dlouhodobě. Vítěz prestižní ceny WEBTOP100 v kategorii SEO.
#UXdesign#vývoj#marketing#SEO#produkt#integrace
- Sousedé.cz
Portál a mobilní aplikace spojující správce nemovitosti s výborem SVJ a jejich členy. Cílem projektu je usnadnit správu bytových domů a komunikaci v nich.
#produkt#UXdesign#vývoj#marketing#integrace#obchod
- E.ON Virtuální baterie
Fotovoltaika nabitá zárukami, které jinde nenajdete. E.ON virtuální baterie – 100% energie z vaší střechy.
Proces
Jak u nás probíhá tvorba klientských zón
- 01
Úvodní workshopy
Na začátku je potřeba nastavit vzájemná očekávání. Musíme pochopit vaší vizi, strategii a kontext, ve kterém produkt vzniká. Důležitou roli hraje samozřejmě rozpočet a business model.
- 02
Výzkum a definice produktu
Skvělá uživatelská zkušenost začíná dobrým pochopením samotných uživatelů. Dobře provedený výzkum tvoří podklad pro rozhodnutí v celém procesu rozvoje produktu. Může tak ušetřit spoustu času a peněz. Na konci výzkumu by měla být dokonale definovaná klientská zóna vycházející z potřeb vašich zákazníků.
- 03
UI Design
Celý proces začíná tvorba tzv. wireframů. To je návrh, který ješte není krásný, ale ukazuje rozložení jednotlivých elementů v uživatelském rozhraní. Díky němu můžeme odladit textaci a celou zákaznickou zónu snadno a rychle otestovat. Na závěr vám navrhneme moderní poutavý design dle vaší firemní identity. Pokud ještě žádnou nemáte, rádi vám pomůžeme s její tvorbou.
- 04
Agilní vývoj
Vytváření digitálních produktů je založeno na partnerském vztahu a dobré informovanosti. Proto pro vývoj využíváme agilní přístup. Postup je rozdělen do týdenních nebo dvoutýdenních „sprintů“, v rámci kterých společně prezentujeme aktuální stav jak vývoje, tak i hodin strávených na něm. Cílem je jistota, že se projekt ubírá správným směrem.
- 05
Marketing a rozvoj produktu
Spuštěním finálního produktu naše práce nekončí, ale začíná. V této fázi je čas na meření a sledování chování uživatelů. Sbíráním zpětné vazby následně klientskou zónu ladíme k dokonalosti a přinášíme další funkce. Nezapomínáme ani na personifikaci, díky které se vaši zákazníci budou na váš web rádi vracet.