UX audit webu, e-shopu nebo aplikace s cílem minimalizace rizika neefektivních investic
- Zvýšení konverzního poměru
- Detailní analýza použitelnosti existujícího rozhraní
- Návrhy a doporučení změn v kontextu vašeho byznysu
- Analýza konkurence pro srovnání na trhu
- Prioritizace kroků a plán jak změny implementovat
Každý náš audit začíná společným workshopem
Pomůže oběma stranám správně pochopit vaše potřeby.
Naše audity stojí na 3 hlavních pilířích
Riziko vašich promrhaných investic minimalizujeme metodicky, osvědčenou triangulací.
- 01
Expertní znalost
Neděláme to poprvé. Máme vysokou a dlouhodobou znalost na poli e-commerce, online byznysu a zvyšování obchodní výkonnosti. Využíváme naše odborné znalosti k pochopení kontextu a specifik uživatelského chování.
- 02
Uživatelská data
Detailně zkoumáme kontextově bohaté informace, které získáváme testováním s uživateli, analyzujeme jejich reakce a vzorce chování a identifikujeme tak klíčové problémy ve struktuře a uspořádání rozhraní.
- 03
Kvantitativní data
Díky číslům a analytickým nástrojům kvantifikujeme výkon různých aspektů uživatelského rozhraní, identifikujeme trendy a statisticky významné vzory v chování. Integrace měřitelných metod je klíčová v objektivitě návrhů řešení.
Pracujeme s nástroji a metodami, které nás nezklamaly
Nedílnou součástí UX auditu jsou potřebné nástroje a metody
- Google analytics
- Sledování pohybů myši nebo dotyky prstů
- Teplotní mapy
- Double diamond framework
- Databáze přes 100 000 h uživatelských výzkumů
- UX checklist
- Výsledky již několikrát otestovaných A/B testů
- Konverzní trychtýře
- Uživatelské rozhovory
- Testy prvního dojmu
- Dotazníkové šetření
- Hloubkové rozhovory
Vzděláváme se od nejlepších z celého světa
Jsme členy významných světových výzkumných institucí a projektů
Baymard Institute
Přes 100 000 h uživatelských výzkumů. Dlouhodobé studie napříč top 100 největšími e-shopy z USA i Evropy
Baymard Pro member
ConversionXL
Optimalizace konverzí A/B testy, digitální psychologie a přesvědčování
GoodUI
Monitoring testů velkých hráčů a UX vzorce, user inteface
Member
nngroup
Více než 2000 publikací o výzkumu uživatelského rozhraní, psychologie a metodických frameworků
Našimi audity vás provedou zkušení odborníci v oboru
Martin Mussil
Zkušený expert v optimalizaci obchodního výkonu e-shopu, webu nebo aplikace.
Na poli e-commerce se pohybuje již 13 let a pomáhal růst největším českým online projektům. Jeho know-how pomáhá firmám růst a minimalizovat rizika.
Jakub Gräf
Náš přední UX odborník s kořeny ve vývoji.
Chytře kombinuje zkušenosti vývojáře a designera, díky kterým pomáhá našim nejvýznamnějším klientům budovat produkty od A do Z, včetně vize, wireframingu, prototypů a testování.
Anna Argaláš
Odbornice na výzkum, zkoumá uživatelské cesty, motivace a body zájmu.
Studovala product design v Norsku na Oslo Metropolitan University. Znalosti a dovednosti v oblasti research a UX využívá ke kvalitativnímu zkoumání a vyhodnocování potřeb uživatelů.
Vyberte si ze 3 balíčků našeho UX auditu
Start
Medium
Platinum
Společný úvodní workshop
- Společně si sedneme a projdeme vaše cíle a očekávání.
- Výstupem bude plán akcí a strategie pro zlepšení uživatelského zážitku.
Google Analytics
- Díky podrobné datové analýze získáte vhled do chování uživatelů a byznysu.
- Výstupem bude přehled o klíčových oblastech pro optimalizaci.
Komentované video expertem
- Expertní komentáře k vašeho webu vám umožní lépe pochopit klíčové problémy a možnosti zlepšení.
- Výstupem je videozáznam UX experta s komentovanou analýzou webu, včetně doporučení pro zlepšení.
Wireframing
- Vytvoření návrhů wireframů s doporučenými změnami a optimalizací pro lepší uživatelský zážitek.
- Výstupem jsou návrhy doporučených změn a optimalizace jako výchozí bod pro úpravy a funkcionality s cílem vylepšit uživatelský zážitek.
Analýza konverzních trychtýřů
- Identifikace úzkých míst ve vašem konverzním procesu a návrhy na jejich zlepšení.
- Výstupem bude analýza a doporučení pro optimalizaci konverzních trychtýřů.
Mouse tracking
- Díky sledování pohybu myši získáte jasnou představu o tom, jak uživatelé interagují s vaším webem.
- Výstupem bude vizuální zobrazení teplotní mapy a identifikace klíčových oblastí zájmu.
Uživatelské testování
- Uživatelé vám poskytnou cennou zpětnou vazbu prostřednictvím testování dle předem připravených scénářů.
- Výstupem bude zpráva s hlavními zjištěními a doporučeními.
Analýza konkurence
- Analýza konkurence pomáhá porozumět trhu a identifikovat konkurenční výhody a slabiny.
- Výstupem bude komparativní analýza konkurenčního prostředí, která identifikuje silné a slabé stránky konkurenčních produktů nebo služeb a poskytne podklady pro strategické rozhodování.
Strategie A/B testování
- Plán A/B testů vám pomůže testovat různé varianty designu a obsahu a identifikovat ty nejefektivnější.
- Výstupem bude plán testů zaměřený na maximalizaci konverzí.
Cena bez DPH
40 000 Kč
90 000 Kč
170 000 Kč
Vyberte si ze 3 balíčků našeho UX auditu
Start
Společný úvodní workshop
Google Analytics
Komentované video expertem
Wireframing
Analýza konverzních trychtýřů
Mouse tracking
Uživatelské testování
Analýza konkurence
Strategie A/B testování
Cena bez DPH
40 000 Kč
Medium
Společný úvodní workshop
Google Analytics
Komentované video expertem
Wireframing
Analýza konverzních trychtýřů
Mouse tracking
Uživatelské testování
Analýza konkurence
Strategie A/B testování
Cena bez DPH
90 000 Kč
Platinum
Společný úvodní workshop
Google Analytics
Komentované video expertem
Wireframing
Analýza konverzních trychtýřů
Mouse tracking
Uživatelské testování
Analýza konkurence
Strategie A/B testování
Cena bez DPH
170 000 Kč
Máte zájem o UX audit?
Pojďme společně nakopnout váš byznys.
Nebo nám tu na sebe nechte kontakt, ozveme se vám.