UX audit webu, e-shopu nebo aplikace s cílem minimalizace rizika neefektivních investic

  • Zvýšení konverzního poměru
  • Detailní analýza použitelnosti existujícího rozhraní
  • Návrhy a doporučení změn v kontextu vašeho byznysu
  • Analýza konkurence pro srovnání na trhu
  • Prioritizace kroků a plán jak změny implementovat

Nezávazně poptat

Žena kreslící UX design
Žena kreslící UX design
orea-logo
atrea-logo
centropol-logo
refinanso-logo
kalkulator-logo
rehatab-logo

Každý náš audit začíná společným workshopem

Pomůže oběma stranám správně pochopit vaše potřeby.

Kroky společného workshopu
Kroky společného workshopu

Naše audity stojí na 3 hlavních pilířích

Riziko vašich promrhaných investic minimalizujeme metodicky, osvědčenou triangulací.

  • 01

    Expertní znalost

    Neděláme to poprvé. Máme vysokou a dlouhodobou znalost na poli e-commerce, online byznysu a zvyšování obchodní výkonnosti. Využíváme naše odborné znalosti k pochopení kontextu a specifik uživatelského chování.

  • 02

    Uživatelská data

    Detailně zkoumáme kontextově bohaté informace, které získáváme testováním s uživateli, analyzujeme jejich reakce a vzorce chování a identifikujeme tak klíčové problémy ve struktuře a uspořádání rozhraní.

  • 03

    Kvantitativní data

    Díky číslům a analytickým nástrojům kvantifikujeme výkon různých aspektů uživatelského rozhraní, identifikujeme trendy a statisticky významné vzory v chování. Integrace měřitelných metod je klíčová v objektivitě návrhů řešení.

Tři pilíře ux auditu od UXF: zkušenosti, kvalitativní data, uživatelská data

Pracujeme s nástroji a metodami, které nás nezklamaly

Nedílnou součástí UX auditu jsou potřebné nástroje a metody

  • Google analytics
  • Sledování pohybů myši nebo dotyky prstů
  • Teplotní mapy
  • Double diamond framework
  • Databáze přes 100 000 h uživatelských výzkumů
  • UX checklist
  • Výsledky již několikrát otestovaných A/B testů
  • Konverzní trychtýře
  • Uživatelské rozhovory
  • Testy prvního dojmu
  • Dotazníkové šetření
  • Hloubkové rozhovory
Vzorové nástroje a metody UX auditu

Vzděláváme se od nejlepších z celého světa

Jsme členy významných světových výzkumných institucí a projektů

logo

Baymard Institute

Přes 100 000 h uživatelských výzkumů. Dlouhodobé studie napříč top 100 největšími e-shopy z USA i Evropy

Baymard Pro member

logo

ConversionXL

Optimalizace konverzí A/B testy, digitální psychologie a přesvědčování

logo

GoodUI

Monitoring testů velkých hráčů a UX vzorce, user inteface

Member

logo

nngroup

Více než 2000 publikací o výzkumu uživatelského rozhraní, psychologie a metodických frameworků

Našimi audity vás provedou zkušení odborníci v oboru

avatar

Martin Mussil

Zkušený expert v optimalizaci obchodního výkonu e-shopu, webu nebo aplikace.

Na poli e-commerce se pohybuje již 13 let a pomáhal růst největším českým online projektům. Jeho know-how pomáhá firmám růst a minimalizovat rizika.

avatar

Jakub Gräf

Náš přední UX odborník s kořeny ve vývoji.

Chytře kombinuje zkušenosti vývojáře a designera, díky kterým pomáhá našim nejvýznamnějším klientům budovat produkty od A do Z, včetně vize, wireframingu, prototypů a testování.

avatar

Anna Argaláš

Odbornice na výzkum, zkoumá uživatelské cesty, motivace a body zájmu.

Studovala product design v Norsku na Oslo Metropolitan University. Znalosti a dovednosti v oblasti research a UX využívá ke kvalitativnímu zkoumání a vyhodnocování potřeb uživatelů.

Vybrat si můžete z balíčků našeho UX auditu

Startovní analýza použitelnosti

  • Úvodní sezení, kde si řekneme, kde vás nejvíce tlačí bota
  • Vybereme stránky, které náš expert okomentuje
  • Výstup od experta na použitelnost v podobě 10 a více stran a doporučení míst pro detailní pohled

39 000 Kč

Nezávazně poptat

Medium

Platinum

Společný úvodní workshop

  • Společně si sedneme a projdeme vaše cíle a očekávání.
  • Výstupem bude plán akcí a strategie pro zlepšení uživatelského zážitku.

Google Analytics

  • Díky podrobné datové analýze získáte vhled do chování uživatelů a byznysu.
  • Výstupem bude přehled o klíčových oblastech pro optimalizaci.

Komentované video expertem

  • Expertní komentáře k vašemu webu vám umožní lépe pochopit klíčové problémy a možnosti zlepšení.
  • Výstupem je videozáznam UX experta s komentovanou analýzou webu, včetně doporučení pro zlepšení.

Wireframing

  • Vytvoření návrhů wireframů s doporučenými změnami a optimalizací pro lepší uživatelský zážitek.
  • Výstupem jsou návrhy doporučených změn a optimalizace jako výchozí bod pro úpravy a funkcionality s cílem vylepšit uživatelský zážitek.

Analýza konverzních trychtýřů

  • Identifikace úzkých míst ve vašem konverzním procesu a návrhy na jejich zlepšení.
  • Výstupem bude analýza a doporučení pro optimalizaci konverzních trychtýřů.

Mouse tracking

  • Díky sledování pohybu myši získáte jasnou představu o tom, jak uživatelé interagují s vaším webem.
  • Výstupem bude vizuální zobrazení teplotní mapy a identifikace klíčových oblastí zájmu.

Uživatelské testování

  • Uživatelé vám poskytnou cennou zpětnou vazbu prostřednictvím testování dle předem připravených scénářů.
  • Výstupem bude zpráva s hlavními zjištěními a doporučeními z 5–10 uživatelských testů.

Analýza konkurence

  • Analýza konkurence pomáhá porozumět trhu a identifikovat konkurenční výhody a slabiny.
  • Výstupem bude komparativní analýza konkurenčního prostředí, která identifikuje silné a slabé stránky konkurenčních produktů nebo služeb a poskytne podklady pro strategické rozhodování.

Strategie A/B testování

  • Plán A/B testů vám pomůže testovat různé varianty designu a obsahu a identifikovat ty nejefektivnější.
  • Výstupem bude plán testů zaměřený na maximalizaci konverzí.

Cena bez DPH

90 000 Kč

170 000 Kč

Medium

  • Společný úvodní workshop

  • Google Analytics

  • Komentované video expertem

  • Wireframing

  • Analýza konverzních trychtýřů

  • Mouse tracking

  • Uživatelské testování

  • Analýza konkurence

  • Strategie A/B testování

Cena bez DPH

90 000 Kč

Platinum

  • Společný úvodní workshop

  • Google Analytics

  • Komentované video expertem

  • Wireframing

  • Analýza konverzních trychtýřů

  • Mouse tracking

  • Uživatelské testování

  • Analýza konkurence

  • Strategie A/B testování

Cena bez DPH

170 000 Kč

Máte zájem o UX audit?
Pojďme společně nakopnout váš byznys.

Nechte nám na sebe kontakt, ozveme se vám.

Nezávazně poptat