UX audit webu, e-shopu nebo aplikace s cílem minimalizace rizika neefektivních investic
- Zvýšení konverzního poměru
- Detailní analýza použitelnosti existujícího rozhraní
- Návrhy a doporučení změn v kontextu vašeho byznysu
- Analýza konkurence pro srovnání na trhu
- Prioritizace kroků a plán jak změny implementovat
Každý náš audit začíná společným workshopem
Pomůže oběma stranám správně pochopit vaše potřeby.
Naše audity stojí na 3 hlavních pilířích
Riziko vašich promrhaných investic minimalizujeme metodicky, osvědčenou triangulací.
- 01
Expertní znalost
Neděláme to poprvé. Máme vysokou a dlouhodobou znalost na poli e-commerce, online byznysu a zvyšování obchodní výkonnosti. Využíváme naše odborné znalosti k pochopení kontextu a specifik uživatelského chování.
- 02
Uživatelská data
Detailně zkoumáme kontextově bohaté informace, které získáváme testováním s uživateli, analyzujeme jejich reakce a vzorce chování a identifikujeme tak klíčové problémy ve struktuře a uspořádání rozhraní.
- 03
Kvantitativní data
Díky číslům a analytickým nástrojům kvantifikujeme výkon různých aspektů uživatelského rozhraní, identifikujeme trendy a statisticky významné vzory v chování. Integrace měřitelných metod je klíčová v objektivitě návrhů řešení.
Pracujeme s nástroji a metodami, které nás nezklamaly
Nedílnou součástí UX auditu jsou potřebné nástroje a metody
- Google analytics
- Sledování pohybů myši nebo dotyky prstů
- Teplotní mapy
- Double diamond framework
- Databáze přes 100 000 h uživatelských výzkumů
- UX checklist
- Výsledky již několikrát otestovaných A/B testů
- Konverzní trychtýře
- Uživatelské rozhovory
- Testy prvního dojmu
- Dotazníkové šetření
- Hloubkové rozhovory
Vzděláváme se od nejlepších z celého světa
Jsme členy významných světových výzkumných institucí a projektů
Baymard Institute
Přes 100 000 h uživatelských výzkumů. Dlouhodobé studie napříč top 100 největšími e-shopy z USA i Evropy
Baymard Pro member
ConversionXL
Optimalizace konverzí A/B testy, digitální psychologie a přesvědčování
GoodUI
Monitoring testů velkých hráčů a UX vzorce, user inteface
Member
nngroup
Více než 2000 publikací o výzkumu uživatelského rozhraní, psychologie a metodických frameworků
Našimi audity vás provedou zkušení odborníci v oboru
Martin Mussil
Zkušený expert v optimalizaci obchodního výkonu e-shopu, webu nebo aplikace.
Na poli e-commerce se pohybuje již 13 let a pomáhal růst největším českým online projektům. Jeho know-how pomáhá firmám růst a minimalizovat rizika.
Jakub Gräf
Náš přední UX odborník s kořeny ve vývoji.
Chytře kombinuje zkušenosti vývojáře a designera, díky kterým pomáhá našim nejvýznamnějším klientům budovat produkty od A do Z, včetně vize, wireframingu, prototypů a testování.
Anna Argaláš
Odbornice na výzkum, zkoumá uživatelské cesty, motivace a body zájmu.
Studovala product design v Norsku na Oslo Metropolitan University. Znalosti a dovednosti v oblasti research a UX využívá ke kvalitativnímu zkoumání a vyhodnocování potřeb uživatelů.
Vybrat si můžete z balíčků našeho UX auditu
Medium
Platinum
Společný úvodní workshop
Společný úvodní workshop
- Společně si sedneme a projdeme vaše cíle a očekávání.
- Výstupem bude plán akcí a strategie pro zlepšení uživatelského zážitku.
Google Analytics
Google Analytics
- Díky podrobné datové analýze získáte vhled do chování uživatelů a byznysu.
- Výstupem bude přehled o klíčových oblastech pro optimalizaci.
Komentované video expertem
Komentované video expertem
- Expertní komentáře k vašemu webu vám umožní lépe pochopit klíčové problémy a možnosti zlepšení.
- Výstupem je videozáznam UX experta s komentovanou analýzou webu, včetně doporučení pro zlepšení.
Wireframing
Wireframing
- Vytvoření návrhů wireframů s doporučenými změnami a optimalizací pro lepší uživatelský zážitek.
- Výstupem jsou návrhy doporučených změn a optimalizace jako výchozí bod pro úpravy a funkcionality s cílem vylepšit uživatelský zážitek.
Analýza konverzních trychtýřů
Analýza konverzních trychtýřů
- Identifikace úzkých míst ve vašem konverzním procesu a návrhy na jejich zlepšení.
- Výstupem bude analýza a doporučení pro optimalizaci konverzních trychtýřů.
Mouse tracking
Mouse tracking
- Díky sledování pohybu myši získáte jasnou představu o tom, jak uživatelé interagují s vaším webem.
- Výstupem bude vizuální zobrazení teplotní mapy a identifikace klíčových oblastí zájmu.
Uživatelské testování
Uživatelské testování
- Uživatelé vám poskytnou cennou zpětnou vazbu prostřednictvím testování dle předem připravených scénářů.
- Výstupem bude zpráva s hlavními zjištěními a doporučeními z 5–10 uživatelských testů.
Analýza konkurence
Analýza konkurence
- Analýza konkurence pomáhá porozumět trhu a identifikovat konkurenční výhody a slabiny.
- Výstupem bude komparativní analýza konkurenčního prostředí, která identifikuje silné a slabé stránky konkurenčních produktů nebo služeb a poskytne podklady pro strategické rozhodování.
Strategie A/B testování
Strategie A/B testování
- Plán A/B testů vám pomůže testovat různé varianty designu a obsahu a identifikovat ty nejefektivnější.
- Výstupem bude plán testů zaměřený na maximalizaci konverzí.
Cena bez DPH
90 000 Kč
170 000 Kč
Medium
Společný úvodní workshop
Google Analytics
Komentované video expertem
Wireframing
Analýza konverzních trychtýřů
Mouse tracking
Uživatelské testování
Analýza konkurence
Strategie A/B testování
Cena bez DPH
90 000 Kč
Platinum
Společný úvodní workshop
Google Analytics
Komentované video expertem
Wireframing
Analýza konverzních trychtýřů
Mouse tracking
Uživatelské testování
Analýza konkurence
Strategie A/B testování
Cena bez DPH
170 000 Kč
Máte zájem o UX audit?
Pojďme společně nakopnout váš byznys.
Nechte nám na sebe kontakt, ozveme se vám.